Saturday, October 22, 2011

Når en peberkagebager bager peberbagekager...Dekoration af Cupcakes med Lena

I dag (d. 22. oktober) har jeg været ned og dekorere Halloween cupcakes sammen med Lena (en af de andre danskere). Vi fik lov at dekorere tre små chokolade cupcakes og tre store vanilje cupcakes. Vi skulle lave en mumie, et græskar, en græskarman, et øje, en vampyr og en frit valg. 


Lena er født klar til at lave fine cupcakes

Lena laver mumie-cupcake

Min mumie-cupcake er klar til at få øjne

 Så har den fået fine blå øjne med røde pupiller

Er så stolt af første dekorerede cupcake

Lenas mumie cupcake- Den ser lidt gladere ud end min


Videre til næste cupcake - græskar

Her er det store græskar og den lille græskarmand. 

Lena lavede et superfint græskar

Også stolt af græskarene

Lena dekorerer et øje


Mig med de fine øjne vi har lavet. I baggrunden er vores instruktør.

Min øje-cupcake

4 down 2 to go

Næste cupcake der skal laves skal være Dracula. 

Dybt koncentreret

Det færdige resultat - Den sidste jeg lavede var en Shrek cupcake. 
 Efter kagebagningen gik Lena og jeg ind i cafen og fik to små cupcakes hver. Vi ville ikke spise dem vi lavede, for Emil og Lenas kæreste skulle se hvor fine de var. 


Øverst er Lenas eftermiddags kager. En med gulerodskage og en som er inspireret af Creme Brulée. Nederst er mine, også en med guleodskage og en med chokoladekage med peanutbutter frosting dyppet i chokolade. 

No comments:

Post a Comment